Salı, Temmuz 01, 2008

Motto nedir?

İhmal edilen bir blog...

Zaten bu işi bilenler beni uyarmıştı: Bak blogunu ihmal etme, her gün yazı göndermeye çalış. Diğer bloglara gir, onlara yorumda bulun. Ordan burdan yazma. Blogunun konusu olsun.
Bunları yaptık mı?
Tabii ki hayır.
Yapacak mıyız?
Bir ihtimal.
Ama konu bulamam. Neden mi? Sıkıcı. Kuyruğunun peşinde dolaşan kedi gibi, hep aynı konuda yaz dur. Hem zaten yazabileceğim konularda benden kat kat iyi yazanlar, bundan zevk alanlar var. Onlar yapsın efendim. Konusuz olsun rahat olalım. Belki reyting böyle de artar... Keh keh keh.

Koştur koştur giden bir gündelik hayat (nereye gidiyorsa?); trafik, inip çıkan siyasi tansiyon - ekonomik veriler, eee avrupa kupası maçları, eğitim ottur ...tur derken geçiyor günler.

Geçecek tabii... Yoksa nasıl 35, 40 , 50, altmış, yetmiş, seksen hadi yandan ooooohhhh, ohhhhh... olacağız ki?

Ben anladım benim otobüs-araba neyse uzun yol vaktim gelmiş. Öyle zamanlarda türk insanının ev altına dükkan yapma merakı konusunda bile konuşabiliriyorum. Bilenler bilir. Kendime geliyorum.
Yaratıcılık kaybı doktor bey. sebebi nedir nedir?

Tarım işçileri potansiyel terorist, aydınları şüpheli, milletvekilleri zanlı, kendisi mahmure olup çekirdek kabuklarını yere atan yurdum insanı daha sık görüşmek ümidiyle ;-))))

Bir elinde ayna, bir elinde cımbız umrunda mı dünya mottosu ile anasazi....

1 yorum:

Kültür Mantarı dedi ki...

kızım bu yayla'yla çok konuşma. :) yaratıclığını yok ediyor bak. yoksa sen yazardın yani kesin.