Çarşamba, Temmuz 30, 2008

Kaynıyor

Evet kaynıyor ortalıkta benim ismimden bir çok insan kaynıyor. Ben de buna tilt oluyorum.
Evet ben de google girince hiç kimse olmak istiyorum.... Neden bir sürü insan çıkıyor?

Aynı isme sahibim diye insanlar romantik bile diyemeyeceğim şiirleri ben yazıyorum diye düşünebilirler. Ayyyy. ..........
Saçlarım beyazladı bu olasılığı düşününce.
Gaziantepte bir adaş, Münihte başka biri. Sorarım size eyyyyy aileler, aynı ismi koymak zorunda mıydınız?
Ama tabii klasik bir türk olarak hemen "benden daha kötülerini var" diye düşüneyim ve mutlu olayım. Bir arkadaşım var onu taratsan google benden 10 tane çıkıyorsa ondan 1000 tane. Hatta daha da fazla olabilir :-)) Züğürt tesellisi ile mutluluk benim de hakkım :-))

Sanal ortamda adaşın bir sürü insan var ve seni tam tanımayanlar onu sen sanabilir. Bu bir karabasan olabilir....

- Olmaya da bilir mi?
- Ola da bilir.

Bu konunun çözümü için planlarım:
- kimsenin kullanmadığı bir nick bulmak, her yerde isminle onu da kullanmak. (Anasaziyi kullananlar var, gicik oluyorum)
- Yazı tarzı geliştirmek. Uslubuma güvenirim diyenler gelsin. Bol küfürlü bir tarz geliştirebilirim mesela.
- Sanal ortamdan kopmak. (Denedim olmadı.)
- Diğerlerini topuklarından vurarak ortamdan uzaklaştırmak. (Sanal ortamda fiziksel saldırı... Bir, tutarlı değil. İki, bana yakışmaz. )
- İlerde çocuğum olursa 10 ismin vermek. ( Onu bari kurtarayım)
- Diğerleri ile beraber yaşamayı öğrenmek. (Aman ne gereği varsa)

Sosyalleş sosyalleş nereye kadar?

5 yorum:

Kültür Mantarı dedi ki...

düşündüğüne değmez. ben bir tane bulamıyorum, sende 10 tane bak. kıymetini bil.

anasazi dedi ki...

sen de üzülme.
cümle icinde geciyorsun.
" bir seferde kılıçla adamı öldürdü";
"kültür mantarı. Yaprağa yerken kırt kırt, sapına gelince MEEEE"
:-) Neydi mantarın yedi faidesi?

kıyak dedi ki...

bence güzel 1 nick

''düşündüğüne değmez''

zaten kapatmadılar sinir oldum...

anasazi dedi ki...

kapatmalara yol açıldı işte. kapatmadılar, kapatmalar çoğalacak.

Meltingpoint dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.