Pazartesi, Kasım 24, 2008

Saman Kağıtlarından Ayrılık

Ben sanırım müzmin... müzmin...

Ne diyeceğime karar veremedim. Romantik desem??? Anlatacağım şeyin romantizm ile alakası var mı? tdk.gov.tr deki şu açıklama ile uyuşuyor aslında:
"romantizm:
2 . sıfat Davranışlarında duygu ve coşkunun aşırı ölçüde etkisi bulunan:
"Kardeşimin hayatında oynadığınız rol sizi romantik bir insan gibi bana gösterdi."- H. E. Adıvar. "

Efendim yıllardır elimden geldiğince emek verdiğim, mesai harcadığım ikinci adresimden ayrılma kararı aldım. Aslında yavaş yavaş geliyordu bu düşünce, duygu ama bazı şeyleri dile getirmek için bile zaman geçmesi gerekiyor. Çok alçakgönüllü olma seni öyle sanırlar lafının doğruluğunu yaşayarak öğrendiğim için bu yere oldukça oldukça emek verdiğimi söyleyebilirim. Karşılığında aldığım manevi doyumun haddi hesabı yok tabii ama ben de derneğe oldukça çok zaman ayırdım, katkı da bulundum.

Aklımda bu fikir yaklaşık bir senedir vardı ama hem dile getirmek hem de harekete geçmek zaman alıyor. Şimdi hazırladığım ders notlarını, yaptığımız toplantıların tutanaklarını, onları bunları temizle kaldır kenara... Sanki dünyanın diğer ucuna gidecekmişim gibi, çok sevdiğim bir parçamı kaybetmişim gibi geliyor.

Arkadaşlıklar, dostluklar, kavgalar, biralamalar, faaliyetler, eğitimler, şenlikler, dernek odası arama, temizlik, festival, yüreğinin hoplamaları... Yorgunluk... ve daha niceleri...

Fakat zamanı gelince alıp başını gitmeli.
Ne demiş Şebnem aplam :
"Sil Baştan Başlamak Gerek Bazen
Hayatı Sıfırlamak
Sil Baştan Sevmek Gerek Bazen
Herşeyi Unutmak "

İtiraf etmeli: saman kağıtlarından ayrılmak en zoru :-((

4 yorum:

kıyak dedi ki...

Sensiz çekilmez be:)
sanırım toplu 1 ayrılış olacak:)

anasazi dedi ki...

olmaz.
birilerinin kalması gerekiyor. benim 7 yıl oldu. seninse daha 5. yıl. Bu durumda: sen kal. :-)))

Meltingpoint dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
anasazi dedi ki...

Hem kendini hem karşındakini, körleştirecek kadar emek vermek yerine sakince dur demek en iyisi.
Yazdığın bir kompozisyonu bir köşeye koyacaksın. Unutacaksın. Tekrar okuduğunda kendi yanlışlarını bulma şansını bulursun.
Bunu hayatın bazı aşamalarında kullanmalı insan.